Keeping: de nummer 1 klantondersteuningstool ter wereld
Het helpt bedrijven van elke omvang om dagelijks honderden e-mails te verwerken, waaronder een mix van dringende en niet-urgente problemen.
Keeping stelt u in staat alle e-mails van de klantenondersteuning op één plek te beheren en biedt een helpdeskoplossing voor je hele team. Met een paar klikken kunt u alle ondersteunings-e-mails ontvangen die u nodig hebt, inclusief de e-mails die binnenkomen via uw website, sociale media en andere kanalen.
U kunt een e-mail toewijzen aan een specifieke persoon of team en volg het responspercentage. Met één klik kunt u zien hoeveel mensen hebben gereageerd en hoe lang het heeft geduurd.
U kunt zoeken op datum, titel of trefwoorden om alle e-mails die u nodig heeft op één plek te vinden. U kunt ook naar een bepaalde e-mail zoeken door het onderwerp te typen.
Keeping helpt u de effectiviteit van uw ondersteuningsteam te meten door het aantal e-mails dat u verzendt en het aantal mensen waarop u reageert bij te houden.